Thursday, May 28, 2009

Pengalaman temuduga KPLI ambilan Jun 2009

 Ebook Panduan Temuduga KPLI 2011

Bernilai RM15 Sahaja

Makluman:-

Pembeli yang sudah membuat pembelian ebook KPLI 2011, panduan temuduga KPLI akan dikirim di email anda selewat-lewatnya 1 disember 2010.  Harap dapat bersabar.  Manakala, pembeli baru yang ingin membuat pembelian secara berasingan harga panduan temuduga KPLI hanya RM15 sahaja.


Dapatkan PANDUAN TEMUDUGA KPLI 2011 RM15 sahaja. 


Tunggu....Panduan Temuduga KPLI 2011 akan dipasarkan bermula pada 1 Disember 2010.  Sekiranya anda berminat sila sms/email untuk penempahan awal.

Email:- ono780@gmail.com
SMS:- 016-5854100

NAK SHARE SEDIKIT....


26hb Mei 2009, jam 11.00 pagi bertempat di Kampus Maktab Gaya, ini adalah pengalaman pertama saya bagi temuduga KPLI..saya sangat gembira kerana diberi peluang untuk ditemuduga..sungguhpun begitu saya sangat gembira kerana akhirnya berpeluang menghadiri temuduga ini...saya sungguh gembira kerana penemuduga itu tak lah garang sangat...jadi masa interview tu taklah gelabah sangat...ada juga rakan seangkatan saya berpeluang ditemuduga hari tu...jadi tak lah kekok sangat...perbincangan kumpulan dapat tajuk MODAL INSAN....saya punya performance time tu kira ok juga..walaupun agak susah nak elobrate isu-isu pasal modal insan...tetapi yang penting kita dapat menyuarakan pendapat dan idea sendiri....yang lain bercerita berdasarkan pengalaman sahaja...manakala temuduga untuk individu.......antara isu2 pendidikan yang ditanya adalah pasal PIPP, macam na implikasi bidang yang dipohon dengan kos masa di U dulu...macam na kasi related kos yang kita pohon...dengan kos yang diambil di U dahulu..kena tahu cakap english sikit2 lah....yang lain tu pasal mertabat perguruan, PPSMI....apa yang paling penting sekali adalah kita kena jual, mempromot diri kita dengan pendidikan.....sesuai atau layak kah kita menjadi guru....akhir sekali ada yang diberi peluang bercakap masa diakhir sesi temuduga...dan bila ada peluang seperti ini....bersedialah dengan kata2 yang boleh membuat pemuduga kagum dengan anda....jangan lupa berdoa dan berserah kepada Tuhan...hopefully ini lah pertama dan terakhir dapat temuduga dan dapat KPLI di mana-mana Institut perguruan...biarlah tahun ini adalah tahun saya...thanks god..good luck for those yang berminat menjadi guru, saya percaya setiap orang mempunyai peluang tersendiri dan mempergunakan peluang itu sebaik-baiknya....semoga penantian dan pegorbanan, kesabaran itu membawa hasil....
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...